söndag 28 februari 2010

Söndag

Nu är det avklarat, vi kommer inte att stå kvar i adoptionskö på vår adoptionsbyrå. Jobbigt, men ändock en skön och befriande känsla. Känner mig mättad med allt som har med syskon försök att göra just nu, kanske beror det på att det har varit intensivt tänkande fram och tillbaka de senaste dagarna om hur vi ska göra med avgiften.

Nu när det är beslutat så kanske jag kan få lite frid i hjärterummet och börja leva igen.

Imorgon är det skola igen, innan jag sticker hemifrån har jag planerat en 45 min promenad i rask takt. Jag försöker klämma in promenaderna innan dagen börjar, för jag har märkt att annars blir dem sällan av.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni har tagit ett beslut ang adoptionen!

    Vilken fin bild du har som header här på bloggen, är det dina hand?

    Hoppas att allt är bra med dig annars!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra! Som du säger är det befriande att fatta ett beslut. Det är tiden man velar som är värst.

    Jättefin blogg!!

    Kram!

    SvaraRadera