torsdag 11 mars 2010

Torsdag med viktnedgång

Vågen på viktväktarna idag visade -0,8kg.
Nu har jag gått ner 7,7kg coh väger 91,3kg. Mitt nästa mål är 89kg, då jag har ett BMI lägre än 30 vilket innebär att jag har gått från fetma till kraftig överviktig. Jag kan än idag inte förstå att jag lider av fetma, det är liksom inte jag.

Nu till mina planer inför helgen. Imorgon åker jag och mina två systrar till Örebro, bor på hotell och på lördag ska vi gå på Mia Skäringer enmanshow 'Dyngkåt och hur helig som helst'. Det ska bli så fantastiskt kul så ni kan inte ana.



2 kommentarer:

  1. Hej Tjejen!

    Tack för dina stöttande ord inne hos mig. De betyder mycket, även om jag inte orkat svara förrän nu.

    Och kul med ny blogg, ska se till att ändra länkningen inne hos mig så det blir rätt.

    Och du, du rockar ju på viktnedgången! Små steg tror jag är poängen för att behålla målvikten sen! Keep on walking som Salem sjunger..

    Ha så kul i Örebro!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en riktigt trevlig helg i Örebro!

    Bra kämpat med viktnedgågen!

    SvaraRadera