fredag 9 april 2010

Fredag

Här är det lite smådeppigt. Orsak: Vet inte! Kanske att jag denna månad inte tagit min PMS tabletter, eller att jag och maken hade en diskussion igår som alltid är jobbigt.


Jag som trodde att det skulle bli sådär mysigt, lugnt och harmoniskt när skruttan nu sover borta.
Blev precis vän med makens kusin på facebook, hon har tidigare skilt sig från sin fru och har nu träffat en ny tjej som hon är nyförlovade och när jag ser på fotona kan jag också önska att jag var så där nykär, när det inte fanns några bekymmer. Istället är man en luttrad fru sedan 8 år som har gått igenom en och annan motgång och livet känns inte alls på topp alltid.


Lika mycket som jag längtar till att kunna vara nykär längtar jag till sommarens värme, och vad sommaren har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar