onsdag 28 april 2010

Måndag dag 10 av 21 och VIKTRESULTAT

Var på viktväktarna....denna vecka blev det -0.9kg....känns kanonskönt att det blir resultat av mitt "jobb".

Idag är jag så kanontrött att det inte blir något längre inlägg. Har varig på mitt slutexamination hela dagen, så nu ska jag krypa upp i soffan till en bra film medans mannen nattar skruttan.

Dagens mat:
Frukost: Lättyoghurt med vaniljsmak, kiwi, jordgubb & Special K (3pp)
Lunch: Makaroner och korvstroganoff (14pp)
Mellis: Vindruvor (0pp)
Middag: Oxpytt, 3 stekta ägg, 2 knäcke med bregott (23pp) -----japp, jag var hungrig:)

Har gått över 7 pp denna vecka, så imorgon blir den en timmes stavgång.


Min man håller i en liten kräfta vid den årliga kräftfisket. Förra året blev det inget, men kanske i år. Jag gillar det inte, men kan tycka det är mysigt att sitta där i solnedgång och grilla lite korv. Men jag åker gärna hem sedan medans de andra är kvar till ottan:)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är:o))

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är :) Härligt när slitet ger resultat. Hoppas du får en mysig valborg.

    SvaraRadera