fredag 28 maj 2010

Fredag

Shit, nu börjar inlämningen på min uppsats närma sig....nu är det 2 dagar kvar och först igår blev jag klar över vilken frågeställning jag ska utgå ifrån, då kanske ni förstår hur mycket jag har kvar, vilken panik som råder i mig. Men jag sitter ju här, väljer att blogga så det kan ju inte vara så farligt:)


Presenttradition i vår familj:

Vissa kommer säkert tycka att det är astråkigt att man redan igår fick sin morsdagspresent, men för mig passar det ypperligt. För annars är risken STOR att jag inte får någon (och jag är största fan av presenter). Det är så att jag har en man av den sorten som inte tycker det är så viktigt med presenter, eller jag tror närmare att det är så att han är glömsk och inte har koll att affärerna typ är stängda en söndag. Så jag har lärt mig, att innan jag fyller år eller liknande se ut en fin present, för att sedan ge förslaget till min älskade make. Det bli liksom två flugor i en smäll: han slipper leta efter att köpa något, vilket han avskyr och jag får det jag verkligen vill ha. Kan inte bli bättre för oss!


Här är guldklimpen, som hänger hemma i mitt vardgsrum just nu:) Går förbi, sniffar lite på den, känner lite, ibland tar jag ner den går till spegeln och ser ut hur vi passar ihop:) Och jag är helt försälskad!

5 kommentarer:

  1. Vad härligt!!! =)
    Vilken perfekt present!

    SvaraRadera
  2. Tack tjejer, håller med om det ni skriver:)

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin väska!! Vill haaaaa! Själv fick jag en teckning av Minna, målat med blåbär. Den går inte av för hackor den heller. =)

    SvaraRadera