söndag 23 maj 2010

Söndag

Idag var jag på mitt första styrelsemöte, var givande...nu ska bara ett datum ordnas för när jag ska i praktiken lära mig allt som har med kassörjobbet att göra. Jag tror det kommer bli kanonroligt, jag älskar ju sådant "kontorsjobb".

Nu till något högaktuellt....gissa vad jag ska göra ikväll???..........plugga. Jag är så trött på att säga och skriva ordet att jag nästan vill kräkas, men om 9 dagar så ska uppsatserna vara klara så jag kämpar på.


Igår kom lilltjejerna skrikandes, de hade upptäckt denna sötnos som låg avliden på vår gräsmatta. Jag misstänker vår grymma katt......


Här kan ni se den bruna avlidna ekkorren brevid vår nysatta blåbärsbuske på vänster sida av kortet och vår gråa katt på högra sidan av kortet som ligger den grå brunnen. Antagligen stolt över sitt byte.....


En trött med stolt kisse....

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du är less på att plugga nu, men snart så är det över.

    Jag förstår att katten var stolt efter att ha fångat en sån fångst ;-)

    SvaraRadera