torsdag 20 maj 2010

Torsdag

Igår när skruttan kom hem från dagis så fick hon akutont i sitt vänstra öra. Vi åt upp middagen lite snabbt för att sedan ta oss till akutmottagningen där det konstaterades att hon hade öroninflammation....stackars lilla lilla tjej.

Idag kom jag på f-n det var ju viktväktarna igår......missade det totalt. Så för att döva min besvikelse lite så har jag börjar skriva upp allt jag äter igen. Har inte haft orken sista två veckorna.

Idag startar även min uppsatsskrivning på en av mina två tentor.


I helgen gjorde vi i ordning vårt land inför sommaren -så skönt och mysigt...sen att jag håller på att få ryggskott just nu är en annan femma:)









3 kommentarer:

  1. Stackars eran lilla tjej, måste ha gjort riktigt ont. Hoppas att det snabbt går över för henne.
    Visst är det härligt att få göra iordning inför sommaren :-)

    SvaraRadera
  2. Tack igen för tummarna :) Vilken jäkla historia ni har alltså. Men vad fantastiskt att få läsa att ni lyckats få en liten tjej. Jag önskar dig lycka till med viktnedången.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina lådor ni har!!! Har ni gjort dem själva?!

    Jag har funderat på såna men har ingen ork att planera ett sånt bygge själv, så jag köper nog nån färdig byggsats. Kostar nästan 700 kr tyvärr...men vill man leva enkelt...

    Ser att ni har ställt dem på en spånbädd. Är det för att det ska se snyggt ut eller finns det nån annan anledning? Kan man ställa dem rakt på gräs?

    Hoppas på massor med tips! :D

    KRAM!!!!

    SvaraRadera