fredag 23 juli 2010

Fredag

Har fått lite tips ang. iPhone bloggandet....något som hette app. Har ingen aning om vad det är eller hur man går tillväga, satt och googlade lite igår men blir inte riktigt klok...man får kalla mig datalooser:).
Om någon vänlig själ har kunskap så skriv gärna i kommentarsfältet tips hur jag lättast kan fixa till så jag lyckas blogga från min nya telefon.
Annars har jag idag suttit en del med mitt nya uppdrag som kassör, men det går trögt. Är supertrött, så nu blir det sängen någon timme.
Vår kökssoffa, före och efterbilder. Ett fynd från landstället för 100kr.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du måste börja med att skapa ett konto på iTunes. Mannen hade fixat detta när jag fick min telefon :) När det är gjort kan du gå in på App Store i telefonen och ladda hem appar (program). Det finns massa olika appar om allt och ingenting. En del kostar och andra är gratis. För att blogga använder jag BloggPressLite. Hoppas att det fixar sig för dig. Hör av sig om det är någonting mer du undrar över eller inte får det att fungera. Om inte jag kan svara så kan jag fråga mannen...

    SvaraRadera
  2. Är tyvärr lost jag också ang appar. Kommer själv få ta tag i problemet när jag byter mobil snart:o)

    Gick det bra med leverfläckarna. Jag tog bort några stycken förra året. Var så jäkla nervös att jag kallsvettades, men det gick så bra!!

    Kram!

    SvaraRadera