torsdag 8 juli 2010

Torsdag

Usch, idag är det den sämsta dagen på länge.....vet inte om det är PMS tabletterna som inte hjälper eller om det enkelt är en regelrättig ångestdag. Har legat till sängs större delen av dagen, och det första jag gjorde när jag klev upp ur sängen var att dra ner alla persienner så att folk fattar att dem inte ska komma hit...blir lite antisocial vid sådana här dagar.

Kan vara så att blogginläggen blir lite glesa så här i sommartider.....eftersom jag jobbar heltid med 1.5 tim resväg varje dag så kommer familjen och målningen av huset prioriteras under sommaren vilket gör att det inte kommer finnas så mycket mer tid över till surfandet. Men av erfarenhet så kommer jag inte kunna hålla mig borta helt och hållet:)

Önskar ibland jag vore en katt, vars största bekymmer är "vilken mus ska jag fånga idag?" eller ska jag sova, springa i skogen eller äta.....Det verkar vara så lätt och soft.

Vår katt M.

1 kommentar:

  1. Hej! Men gud så kul att ni bor så nära då! Då kanske man kan få passa på att hälsa på vid tillfälle! Är det åt Nynäs-hållet måntro?

    Hur är det annars?
    Kram

    SvaraRadera