lördag 24 juli 2010

Viktbilder 96kg och 89 kg

Jag och skruttan ligger i vårt master bedroom och har hur mysigt som helst. Vi bar idag in vår lilla "fet tv", så nu ligger vi och tittar på "Micke & Molle" medans det ösregnar utanför. På nedervåningen sitter maken med tre grannpappor och spelar Wii. Oj, nu sover visst skruttan....det är bra för vi ska upp 4.00 imorgon. Jag hoppas verkligen jag mår bättre, för just nu har jag feber och väldans ont i halsen.

Hittade några viktbilder i vår lilla bärbara dator....bjuder på två. Ett gammalt kort och ett taget idag.


December 2009 = 96kg

Idag = 89kg

Uppdatering: ser på korten att man ser ju inte så stor skillnad när man har kläder på sig. Måste nog ta lite fler "nakenkort". Kanske ska jag börja att ta en gång i månaden....eller var 5:e kg....måste tänka ut en strategi...för det är ju himla skoj att följa sin viktnedgång i bilder.

3 kommentarer:

  1. Ojoj, det syns visst skillnad! Vad bra du är som vågar bjuda på dem. Det inspirerar. Hoppas allt är bra! Kram, Emelie.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Emelie! Jodå, det är super med oss (förutom feber och halsont). Roligt att höra ifrån dig. Hoppas allt är bra med er.Kramis Lila

    SvaraRadera