lördag 14 augusti 2010

Lördag och avslöjad

Faan, min blogg är avslöjad tack vare min man (av misstag). Det var inte långt ifrån att jag ha-ade honom i denna stund. Blir så jäkla matt på allt. Jag behöver ju min ventil.

Som en del kanske vet så har jag hållt min blogg hemlig för nära och kära för att just kunna ventilera om ALLT. Mannen läser den, men han vet ju oxå redan allt om mig.

Syrran lovade att inte kolla, som hon sa så vet hon inte ens hur hon ska gå tillväga för stt kolla en blogg. Min bästa vän lovade att inte gå in och kolla. Jag har funderat lite, och bestämt mig för att lita på min väns ord. Och kommer därför skriva vidare.......

På grillen idag!





- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Usch och blä. Vet ungefär hur det känns. Hoppas det känns lättare om ett par dagar när ilskan lagt sig.

    Är glad att du väljer att fortsätta skriva ändå! =)

    (Grillen såg najs ut förresten! Här har det ösregnat precis hela dagen...)

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt att de fick reda på din blogg, men jag säger som Joanna att jag är riktigt glad att du fortsätter skriva!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Är en svår sits det där. Har bara någon enstaka av vännerna jag berättat om min blogg för, men gör ändå att man inte väljer att skriva om allt alltid som man kanske önskar. Sen vet man ju inte om där ändå är någon i ens omgivningar som hittat dit.

    SvaraRadera
  4. Det är svårt sånt där, flera av mina vänner/familj har min bloggadress, men det är personer som ändå känner till allting och därför skriver jag alltid det jag tycker och tänker, men jag skulle inte vilja att ytliga vänner läser den.

    Är glad över att du fortsätter skriva iaf!
    Vi SES på lördag! :)

    SvaraRadera