måndag 30 augusti 2010

Måndag kväll....

Ikväll har det varit grymt jobbigt att äta "pulver". Jag kan inte väga mig för att bli motiverad då jag inte har någon våg, jag kan inte laga till någon mat eller få dofta på den då det inte finns någon som kan äta den. Måste tänka positivt, tänka på målet och min planering för ett vettigt återgående till mat. Pratade precis med skruttan i telefon, kändes bra, jag var stark för en gångs skull. Tror det beror på att jag vet att hon är hos världens bästa person och far som jag vet gör allt för henne.

Det har verkligen gått bra att bo på distans idag, tror det beror på att plugget tar sån tid att det inte finns utrymme för något tänkande. Har idag fått ett extra jobb, ska skriva anteckningar till en tjej som varit med om en bilolycka och inte kan skriva själv alltför länge, får 75kr i Tim på varje föreläsning (ca1500kr/mån).

Något har hänt med min kropp, rumpan är borta och magen har blivit så slapp att den hänger neråt på ett väldigt skumt sätt. Har tagit kort men måste må bättre till sinnet innan jag visar...bjussar på lite andra kort så länge.

Kvällens måltid



Idag köpte jag en ring från Ur och Penn och en tröja från H&M en kombinerad inflyttningspresent och "Gud vad jag är duktig" present från min familj ( fast dem vet inte om det ännu).


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Kämpa på!! Du fixar det :0) Du har ju ett sånt strålande mål att kämpa mot! (läste inlägget om jul, IVF och målvikt...)

    SvaraRadera
  2. Hej Lila, tack för din fina kommentar hos mig :) Tittar in som hastigast nu och läser mer nästa vecka när jag kommer hem från semestern. Vad stark du är som klarar både studier och viktnedgång, ha en fin vecka på alla sätt! Kram //Anna

    SvaraRadera