måndag 16 augusti 2010

Måndag

Första dagen på mina två veckors ledighet och jag är SÅ trött. Ligger i sängen och ska kolla på tv medan skruttan är på nedervåningen och kollar på film.

Har lite ångest över min komplettering på en tenta som ska vara inne senast om 7 dagar.

Lite andra grejer dessa veckor: få ut räkningarna i området på samfällighetsavgiften, flytta grejerna till studentlägenheten, grillkväll hos ett företag, styrelse möte, resturangbesök för en kompis som fyller år, blogg träff, födelsekalas hos makens tvillingsyskon, skola in skruttan på fritids och F klassen. Helst ska ju oxå hela huset målas om.

Jag känner absolut ingen press, eller vad är det där tunga trycket över bröstet för något? Jag undrar, varför blir det alltid så mycket på en gång (igen)??

Morötter från vårt trädgårdsland....


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Usch känner igen den där pressen. inte kul.

    Vi får väl hjälpa dig att plugga till beteendevetare i helgen kanske! De flesta vet ju en hel del och vi lär säkert bete oss också! ;-)

    SvaraRadera
  2. Himmel vad allt hopar sig! Vila dig!!! Härliga morötter du har i trädgården, njut av dem! Tentan behöver väl gäras, men resten kan du kanske sålla ur??? Vore ju supernice att ses i helgen, men bara om du orkar såklart!!!

    Kram Ninna

    SvaraRadera