måndag 23 augusti 2010

Måndagmorgon

Nu drar det igång, min fuskdiet som får ner mig ytterligare ca 10 kg. En grannfru hoppade också på, så nu får jag sällskap på resan vilket kommer göra det lättare och roligare. Hon har oxå ca 20 kg övervikt.

När vi är klara med vår viktnedgång blev vi lovade igår av våra män att vi ska få en Spanien resa i vår - JIPPI!!

Vägde in mig på 90.4 kg i morse, mitt mål med denna diet är 77kg. Sedan har jag 10 kg som jag ska äta och träna mig smal "till".


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Heja heja!!! Du är superduktig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Men vilket fint väder ni har! =) Här är det molnigt...

    Vad är det i glaset? Ser ut som en mumsig smoothie men det kanske det inte är?

    Duktig är du i alla fall!

    Själv har jag idag satt igång med mitt viktklubbande igen. Räkna kalorier och sånt du vet ;) Så får vi se hur det går med det...

    KRAM!

    SvaraRadera