söndag 29 augusti 2010

Söndag -dag 7

Nu ligger jag i sängen/soffan, helt själv. Maken åkte precis, det gjorde riktigt ont i hjärtat när jag stod på trottoaren och såg bilen rulla iväg.

Intalar mig själv att det här kommer att gå bra, jag har valt det själv, jag slipper pendla 6 tim per föreläsning. Jag får tänka på alla fördelar, och att det är en kort tid i vårt liv.

Vi upptäckte idag att jag hade gångavstånd till Eskilstuna Zoo och ett stort "köpcenter". Till centrum, plugget och tåget tar det ca 5 min att gå. Så läget är ju helt perfekt för mig och min familjs små resor hit:).

Frukost idag



Makens lunch på Max




Hej då älskling och krama och pussa skruttan från mig.



Och här ligger jag....



Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig och det kommer gå så himla bra för dig. Jag håller verkligen tummarna för att du ska orka hålla ut, dessutom är du duktig med plugget med. En klapp på axeln och en hård spark i baken till duktiga du!
    Kram Helena aka Angel19

    SvaraRadera