tisdag 28 september 2010

Blogg award

Jag har fått tre blogg awards, av: Anna med bloggen Läntan efter ett barn, Sara med bloggen Lilla underbarn samt Jenny med bloggen Enorm Längtan, Oändlig Väntan.
TACK så hemskt mycket!


Regler:
*Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
*Tacka och länka till den du fick awarden av.
*När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
*Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en award.


7 intressanta saker om mig:

1. Jag har blodfobi.

2. Jag älskar inredning och att få möblera om.

3. Jag har varit i USA, Danmark, Italien, Frankrike, Tyskland, Österrike, Thailand, Finland, Norge och drömmen är att åka tillbaka till South Beach i Miami.

4. Jag har två äldre systrar.

5. När jag inte ätit på länge så skulle jag kunna klubba ner nån, blir otroligt sur, bitter och ilsken.

6. Jag har upplevt alla mina drömmar som jag hade som barn (hus, "jeep", hund, båt, utomlandsresor, barn, giftemål, fast anställning, plugga på högskola).

7. Dagens drömmar: syskon till skruttan, hund och när jag blir äldre ett eget företag i kombination av coachning/kropp/själ/må bra och att bli RIK:)



Jag skulle vilja skicka vidare blogg awarden till (utan inbördes ordning):
Läntan efter sammanhang: En nyupptäckt blogg, när Jenny skriver i sin blogg är det som att det lika gärna kunde varit jag som skrev.

Vår resa med IVF som sällskap: En nyfunnen vän i min studentstad som jag vet kan stötta mig med en kram om jag så behöver i verkligheten.

My lovely chaos: En blogg som jag finner inspiration gällande viktnedgången, men som också kombinerar detta med småbarn (gick inte kommentera hos dig, så jag mailade dig).

Resan till plusset: En blogg som bara är så inspirerande och som nu i detta skede förbereder även mig inför ett kommande IVF försök.

Bebislängtan: En nybliven mamma genom IVF som ger mig hopp om att det faktiskt fungerar att få barn genom IVF.

Jag vill, jag kan: En blogg som handlar om donatorinsemination som även i framtiden kan komma att bli vår verklighet

Barnlängtan: En så skön och rolig blogg, älskar att följa Jennys liv genom hennes alla bilder:)

Det finns såklart så många bloggar jag vill ge blogg awarden till, men jag håller mig till reglerna med 7 stycken. Egentligen vill jag även skicka tillbaka till dem jag fått ifrån, men kan anse mig själv för tråkigt om jag gör det:)

4 kommentarer:

  1. hoohooo, jag sitter och rodnar i soffan, vad glad jag blev! (inte minst för att ni erfarna bloggerskor orkar läsa även en ny blogg, vet inte hur ni håller isär alla!)

    SvaraRadera
  2. Tack söta fina du!!!!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Blir glad av att veta att du gillar min blogg!

    Kram och stressa lugnt ;-)

    SvaraRadera