torsdag 16 september 2010

Resultat: -15,1kg

Dagens lunch: Pyttipanna, 1 stekt ägg samt 13 skivor inlagd gurka: 12pp.
Morgonens vikt: 83,9 kg = +1,1 kg

Nu har det gått 7 dagar sen jag slutade med ren kur och jag hoppas, hoppas verkligen att jag inte behöver gå upp mer i vätska så det påökar min vikt. Men samtidigt så hade jag räknat med typ 2 kg, så egentligen borde jag inte bli sur om det blir lite mer +.
Har som jag skrev i tidigare inlägg börjar räkna propoints igen enligt Viktväktarnas system, och la nyss in mina resultat som ni kan se på bilden nedan. Enligt vår konsulent som födde barn i somras öppna upp viktväktarna i oktober igen om allt går som det ska *jippi*, nu kommer det efterlängtade stödet jag behöver. men tror jag fixar att hålla min inom pp ramen själv till dess, det är ju endå bara 1-2 månader dit.....så då borde vågen iallafall stå på 81-82 kg.

2 kommentarer:

  1. Tycker du är otroligt stark som klarar att äta så bra hela tiden och samtidigt studera, tänker det varje gång jag läser din blogg.

    Vad bra att viktväktarna öppnar på orten du bor igen eftersom du trivs med deras system, är ju lättare att nå sitt mål när man hittat en väg man trivs med :)

    SvaraRadera
  2. Men oj vad mycket du har för dig! Förstår varför ni inte riktigt tycker att det är läge just nu.
    Men hoppas ni snart hittar tiden och orken för ett försök! Det är ju jobbigt att gå och längta hela tiden.

    Duktig är du iallafall!
    Kram

    SvaraRadera