måndag 13 september 2010

Min dag

Frukost: shake
Lunch: 1.5 potatis, panerad fisk, sallad och vatten.
Middag: kycklingfilé, sallad och vitlökssås samt vatten.

Lunchen inköpt i skolans restutang, som var god.....



.....men som kräktes upp på skolans toalett på rasten, efter ca 45 min. Tror paneringen blev för mkt ( och då åt jag inte upp allt).



På tom mage tränade jag baspass på Friskis, på väg hem köpte jag kycklingspett, sallad och vitlöksdressing (riset åt jag inte).


Nu ligger jag i sängen, ska duscha innan Biggest Loser i Sverige.


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Tack! Jag gillar den, och nu börjar den äntligen bli klar på riktigt!
    Duktig du är som tränar förresten, borde själv ta tag i det nu..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Heja vad duktig du är! friskis är kul :)

    SvaraRadera