onsdag 8 september 2010

Onsdag

Har precis gått upp. Dax att gå till bibblan för att bita tag i studierna för dagen. Upptäckte igår att det kommer bli tajt med båda kurserna samtidigt, men ack så roligt. Eftersom jag vill plugga minimalt hemma så får jag fortsätta i det tempo jag haft sen jag flyttade hit -vakna, till bibblan, frukostshake, lunchshake, föreläsning, bibblan, träna, hem, middagsshake, tv ca 1-2 Tim, zzzzzzzzzzzz.

Min nya outfit som ska användas idag:


-Bloggat ifrån min Iphone.

4 kommentarer:

  1. Jag kände det, tackar :)

    Så snygg du är i din nya outfit!

    SvaraRadera
  2. Ja det hjälper massor att ha saker att göra!!! Helt otroligt.. Jag analyserade t ex inte så mycket när jag var o provade kläder, mer än att jag hoppas att jeansen blir oanvändbara i vinter, pga magen :) men det var nog det enda. Har mycket för mig närmsta veckorna tack o lov!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker förresten att du ser ut att väga MYCKET mindre än du gör! Med handen på hjärtat! Men då är du ju rätt så lång också, jämfört med mig iallafall.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Jenny! Din vikt stämmer inte alls överens med hur du ser ut.

    Och jäklar vad du kämpar på =) Superduktig!

    SvaraRadera