torsdag 9 september 2010

Rekord

När två personer till har varit på min blogg har jag haft 10 000 besökare....

Har märkt att antalet besökare per dag har lavinökat med 200%, det är ju jätteroligt.

Och roligare blir det om ni var och en vill skriva en trudilutt om er själva, typ kön, ålder. Och anonym får man vara (jag vet att du, min make kollar bloggen så jag förväntar mig en liten kommentar av dig oxå:))

Kram till er alla som besöker min blogg!

UPPDATERING: Av 20 besökare har 1 besökare (Tack snälla Sara!) sagt lite om sig själv....kom igen nu, är ni så blyga:)??


-Bloggat ifrån min Iphone.

4 kommentarer:

  1. Grattis till 10000 inlägg som jag tror att du har haft nu :-)

    Jag är då en tjej på 29 vårsnurr ;-) Som bor uppe i Luleå tillsammans med min man och våran hund och katt. I min mage bor nu äntligen vårat älskade pyre som är beräknat att komma om lite drygt 6 veckor.
    Har kämpat mot ofrivillig barnlöshet i 9 år, har genomgått 4 ivf försök och 3 frysförsök. Av de försöken så har jag haft 3 missfall.

    Ja det var väl lite om mig!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen! Jag har inte varit inne och läst detta, men mig känner du ju.. :)

    Ha en skön helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. 31 årig tjej... ;)

    SvaraRadera
  4. Tjolahopp, här har du en kändis till;o))

    Jäkligt bra resultat ovan (läst ikapp senaste inläggen)

    Fasen va synd med väskan:o((

    Kram!!

    SvaraRadera