måndag 11 oktober 2010

Måndag kväll

Har sovit en stund idag, det är jobbigt att köra 30 mil samt ha en 3 timmars föreläsning samma dag.

Men det som gör mig mest matt och ger mig ångest är mitt kassörskeuppdrag som hela tiden ligger över mig med en massa krav:(. Hade jag vetat detta skulle jag aldrig hoppat på uppdraget, men jag får stå ut 14 månader till så det är så länge jag har kvar på posten.

Just nu försöker jag att glömma bort bekymret och njuta av solen, vi är i denna stund på väg till svärföräldrarnas blivande hus för att hämta lite ved.

Solen skiner:)








Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Tycker du är så duktig som kämpar med allt. Du inspirerar.

    Har varit sugen på pannkakor i flera dagar och inte blev det bättre av att se bilderna nedan, hihi.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!

    Jag äter bara protein, mjölkprodukter, riktigt fett och grönsaker som växer ovan jord - då vet jag att jag inte får i mig mer kolhydrater än nödvändigt. Iblandnågon korv med högt köttinnehåll (80-90%).

    Egentligen borde jag nog äta ännu mer fett och mindre mjölkprodukter. När jag handlar kollar jag främst på sockerinnnehåll. Mycket socker är lika med mycket kolhydrater... Undviker också glutamat och e-nummer.

    Jag vet det är mycket att ta in men det blir vana av det också!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera