måndag 29 november 2010

Måndag natt

Fick nyligen mail ifrån min handledare att ämnet jag vill skriva om definitivt är känsligt men att vi skulle hitta ett sätt att undersöka det på, hon skulle tänka lite på det. Känns kanonskönt!

Schemat fram till tentan den 10/12 är fullspeckat, jag åker till skolan varje dag som blandas av teoretisk föreläsning, övningar i SPSS programmet samtidigt som vi har den paralella delkursen "valfri fördjupning". Jag undrar när jag kommer hinna tentaplugga, kanske jag ska prova att göra något nytt, att inte plugga innan tentan....undra hur det skulle gå.

Trots bristen på tid så är jag inte så himla orolig för tentan med tanke på att jag tidigare har gått 3 metodkurser samt skrivit en B uppsats. Denna gång ska både make och dotter med till skolan och vänta på mig för när jag skrivit klart ska vi vidare på mini weekend med syrran inkl. familj och en av mina bästa kompis inkl. man.

Igår röjde vi i gästrummet, saker åkte upp på vinden och en del andra saker ska jag sälja. Skruttan verkar tröttna på sitt rum titt som tätt, hon vill hellre sova nån annanstans. Ibland blir det soffan i vardagsrummet, soffan på övervåningen, i vår säng, i vårt rum på madrass på golvet, eller som ikväll i gästrummet. Huvudsaken hon sover för vår jänta är väldigt lik sin far, behöver inte många timmars sömn.


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar