onsdag 24 november 2010

Onsdag

Akupunkturen igår var helt underbar. Kändes som jag fick nålar precis överallt. Damen från Kina är så grymt säker med sina 30 års erfarenhet inom området och jag känner mig verkligen trygg hos henne.

Då jag är extremt trött, lite deppig emellanåt, är obotligt trött på kvällarna när jag slocknar 20.00 samt att jag fäller mycket hår så tror hon att min sköldkörteln är "ur balans". Hon satt även nålar för min stela/onda nacke efter tentaveckan samt för livmodern och äggen. Jag berättade vår plan om vår kommande IVF, så nu kommer jag väl gå varannan vecka fram till att det närmar sig.

Maken som även gått på behandling där fick med sig örter som gör att simmarna ska bli fler och få bättre kvalité. Nu ska jag bara få honom att sluts snusa, hörde på radion i morse att de idag ska gå ut med ett pressmeddelande om hur skadligt snus är för män och kvinnors fertilitet.

Känns skönt att man gör vad man kan för att eventuellt kunna påverka chanserna att få ett barn till, det är ju ändå inte gratis precis.

Att räkna points går så bra, jag älskar verkligen viktväktarna. Känner mig hemma "där". Dock så kan jag inte riktigt slappna av då jag vet av erfarenhet att mina hjärnspöken kan ställa till det för mig närsomhelst. Men jag känner att något har hänt, jag kan inte förklara mer än att jag vet att jag kommer nå min målvikt.

Vägde förresten 85.1kg imorse, från i söndags har jag "pointat" mig ner 0.9 kg:).

Jag idag, är dock för blyg för att visa fejjan:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar