söndag 21 november 2010

Söndag

Nu är tentan över och det kändes bra när jag gick därifrån. Dock så blev jag lite irriterad på mig själv för jag bestämde mig för att ta ett tidigare tåg hem för att hinna till Skruttans första mini disco, läste därför inte igenom det jag hade skrivit samt att jag bara hetsade mig igenom de sista frågorna vilket gör att jag nog tappar något poäng. Men gjort är gjort och jag kan inte förändra något i efterhand så jag släpper detta och går vidare.

Ställde mig på vågen -ingen rolig syn. Väger nu 85.9 kg, det går fort när man har roligt. Till och med maken undrade om inte min mage blivit lite större... Känns mindre skoj:).

Eftersom jag inte har något att skylla på, varken tentaplugg eller PMS så är det bara att kavla upp armarna och köra igång igen. Alltså mindre kalorier in än ut. Vi ska till Tomteland i december och vill gärna komma i min nya fina vinterset för mycket dyra pengar. Så jag får plocka ner den från vinden och ha den som motivation.

Sen ska vi kanske åka till Åre (försöker övertala mor och far att jag och syrran med vår familj ska få åka till deras andelsstuga, problemet är att dem har ett par vänner som kanske ska med och det kan ju bli lite tjockt med 8 vuxna och tre barn i en 6 bäddstuga:)).

Sen närmar sig vårt IVF försök med stormsteg och om 1 år fyller Moe 60 år och dem ska bjuda mig och syrrorna till Egypten.

Så ni förstår att jag har en del mål som borde öka motivationen, får se till att kämpa mot hjärnspöken så dem inte lyckas ta över.

Till frukost blev det iallafall havregrynsgröt, blåbär och vatten samt 1dl juice.



-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. kom igen nu tjejen, morgonpromenader á 60 minuter kan du fixa när du är hemma. Ni kanske ska fixa en cykel hemma så att du kan cykla en timme nnär du inte är ute och går. Kom igen, du klarar det!!!!! Du har mer än de flesta att se framemot med alla resor, så kämpa på!!!

    Kram och lycka till!
    /Angel19

    SvaraRadera
  2. jag kom på en sak, kanske anlita en PT så att du kan få en spark i baken. Denne hjälper dig med maten och träningen, 1 ggn i veckan i nga veckor kanske 10...?? Googla.../Angel19

    SvaraRadera