söndag 26 december 2010

Söndag -annandag jul

Julafton och juldagen har vart super, man blir så otroligt trött av att vara ledig bara. Men njuter i fulla drag. Imorgon blir det lite plugg samt att att jag ska till Itrim på min hälsoanalys. Längtar till hälsoanalysen för att bara få fokusera på mig och mina framtida mål.

Fick telefonsamtal idag av papsen, har på julafton när jag skjutsade hem mormor tankat i bensin när det skulle vara Diesel så hans Volvo fick bogseras till en verkstad idag. Eftersom han skulle åka och kolla till sin husbil fick jag skjutsa honom.

Här var vi idag



Här är vi nu, i vår myshörna...


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Mysko, det ska ju inte gå att tanka fel, munstyckena är helt olika för att man inte ska lyckas med det. Har iallafall jag fått lära mig.*s*

    God fortsättning...

    SvaraRadera
  2. H: Ja, det trodde jag men icke. Det är så i etanolbilarna iallafall, och när jag jobbade på macken när alla bilarna gick till blygri 95 var det så. Det är ju så dumt att dem inte kan ha det i alla bilar. Det var ju tur att jag inte tog diesel i en bensintank för få går det tydligen inte att rädda motorn. Jag hoppas verkligen att det bara är att blåsa ur systemet så inte hela motorn behövs byta!

    SvaraRadera