torsdag 30 december 2010

Torsdag

Sitter i väntrummet med resten av familjen. Har fått lugnande och ska nog strax gå för att byta om till sådana där sköna sjukhuskläder. Efter det blir det en resa i sjukhussängen:). Magen kurrar och jag börjar bli sådär skönt lugn.

Eftersom det endast blev tre timmars sömn i natt så planeras resten att dagen i soffan med bra filmer och möjligtvis knapra lite på vår Paradis ask.

En sådan ligger just nu i magen.



Hela denna procedur påminner mig om de fyra äggplock jag tidigare genomfört. Det är med en längtan jag ser fram emot att påbörja resan med IVF. Vi pratade igår om resan som vi ska påbörja i april, maken är nog rätt rädd att det kommer bli jobbigt och tyvärr är det nog svårt att undvika. Men det är nog inte lätt för männen som ser hur vi kvinnor förändras och får utsättas av både sprutor, hormoner, magont och äggplock.

Jag ska hitta ett sätt att hålla mig över ytan och få denna resa att bli så rolig som möjlig.


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gått bra idag! Mindre ingrepp därnere låter lite läskigt! Här hemma knaprar jag på Alladin-ask, mums! fast paradis är bättre. Stor kram till dig o familjen! April - det är snart det!! ♥

    SvaraRadera