onsdag 19 januari 2011

Dag 17 av 90

Snart har mina 3 veckor med Very low calorie diet på 600 kcal/dag gått, nu är det bara 4 dagar kvar. Efter det går jag upp till 800kcal/dag i 9 veckor, vilket innebär att det finns tre varianter med fast föda och färdigblandade shake's samt bars.

Har blivit varnad att kroppen kan kännas konstig, man blir mkt hungrig samt man går inte ner så mycket den första veckan man börjar med denna "fas".

TACK snälla ni som skrev kommentarer hos mig i gårdagens inlägg!!! Försöker inte tänka så mycket på vad som väntar på oss i april, det är inte helt lätt. Men MYCKET lättare än vad jag trodde. Shit vad man kan styra sig själv, det är ju underbart.

Idag efter middagen/soppan blev det en sväng i simhallen. Simmade i hög takt ca 30 min, vad jobbigt det var, jag känner verkligen att man har inte alls lika mycket energi som när man äter mat i större mängd än vad jag gör nu. Men även här tänker jag att jag ska bannimej fixa det här och ta i för att bilda muskler (eller åtminstone ha kvar dem som redan finns) och det funkar verkligen:)

Blev klar med min garderob idag oxå, måste bara inhandla några grejer från Ikea så blir det perfekt!

Skorförvaring



Underkläder som väntar till jag blir lite smalare.



Festtillbehör:)



-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar