fredag 28 januari 2011

Ny blogg

Jag har skaffat en ny blogg som handlar om min viktnedgång, kommer där att lägga ut mycket viktbilder och fokusera mer på viktnedgången.

Så det kommer bli mindre av denna vara här av naturliga själ. Men denna blogg kommer fortsätta som vanligt med dagliga inlägg, om inte än så intensivare i april när vi kör igång med IVF:).

Anledningen till att jag skaffat en till blogg är för att denna är anonym för mina nära och kära, medan jag har den nya bloggen halvt öppen för mina nära och kära som kan följa med på min viktresa.

Om ni vill kika in på den nya bloggen så lämna en kommentar i detta inlägg, eller maila mig till lilasblogg@yahoo.se så kan jag ge er adressen.


-Bloggat ifrån min Iphone.

3 kommentarer:

  1. Jag vill jättegärna följa dig där med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Damn girl, jag följer dig överallt så jag tar tacksamt emot adressen! ♥

    SvaraRadera
  3. Jag vill också följa dig i den nya bloggen!

    SvaraRadera