torsdag 20 januari 2011

Torsdag med SPA

Har vart ledig denna vecka, otroligt behövligt med semester. Tyvärr slutar den på söndag och jag har precis efter 3-4 dagars nedvarvning insett att jag faktiskt är ledig, men jag får njuta till fullo av de 3 dagar som är kvar.

Idag är det en energilös dag där jag fryser och är ofokuserad, undra om det beror på den snåla diet jag går på:) Så just nu ligger jag i badet för att tina upp och samla energi. Dottern kom precis förbi och undra om jag vill ha gurka på ögonen nu när jag har SPA:)

Försöker samla lite kraft för att uträtta några ärenden på stan strax.

Mitt "SPA" (brukar inte tycka om att visa bilder från våra toaletter då dem enligt min smak har hemsk blå bård, men nu är det som det är och det är här vi bor, så jag ger mig och accepterar att det ser ut såhär. Vi har ju egentligen ett himla fint hus som jag trivs kanon i, med undantag för vissa detaljer förståss som blåa bårdar som just nu är för kostsamma att förändra).



Min utsikt från mitt "SPA"


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar