tisdag 22 februari 2011

Akupunktur

Ringde min lilla "kinadam" idag för att boka in tider inför kommande IVF försök v. 15. Så imorgon blir första besöket. Ska be henne sätta några nålar för att hämma stressen som jag har inom mig. Det behövs verkligen!

Är inne i en vecka med deadline på en tenta på fredag samt att jag ligger efter med tentaplugg inför kommande salstenta. Ni vet när man är så stressad att man går och är ständigt på spänn och man känner hur adrenalinet pumpar dag ut och dag in. Det tjuter i öronen och yrselanfallen lurar bakom hörnen.

Pratar vett med mig själv emmellanåt men det hjälps inte.

Så några lugnande nålar får det bli imorgon:) Nä, nu måste jag i säng då jag ska upp tidigt imorgon.



-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. åh akupunktur. Så skönt! Saknar det. Ska ta och kolla efter någon här på Gotland :) Lycka till med ert försök, hoppas det går vägen den här gången. Kram!

    SvaraRadera