torsdag 24 februari 2011

Bloggträff

Sara: jag ska ha med en tom resväska till New York först, där kan du få ligga. Men tyvärr får du inte plats på vägen hem eftersom där ska alla mina nyinköpta saker ligga:):)

Imorgon är det dags för en bloggträff i huvudstaden som jag blivit inbjuden till. Räknade ihop att vi blir sju stycken, trots en total trötthet ska det bli så otroligt roligt att träffa er allihop!

Har en bloggträff sedan tidigare i bagaget och det var en fantastisk upplevelse. För er alla som inte medverkar imorgon kommer inom kort information om en repris av förra årets bloggträff.

Mys framför brasan just nu:


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Vilken osis att jag inte rymms på hemvägen, men det går ju alltid att köpa en extra väska i Usa ;-)

    Hoppas att ni får det riktigt trevligt på bloggträffen idag.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det skoj på bloggträffen!

    SvaraRadera