lördag 26 februari 2011

Ha kvar denna blogg eller byta?

Har tänkt och funderat lite på hur jag ska göra med denna blogg. Jag kommer givetvis ha kvar en IVF blogg eftersom det inte är långt kvar nu tills vi sätter igång med vårt 5:e försök. Men jag är i skrivandets stund absolut inte nöjd någonstans med bloggen som den ser ut nu. Jag har tagit bort många foton då jag vill ha den mer anonym och inläggen är jätteröriga. För tillfället är jag inte så jätteaktiv här, det beror på att jag "lever mitt liv" i min viktblogg just nu. Men jag vet ju att det kommer inom kort bli mer av den varan här när allt rullar igång igen.

Jag har funderat på två alternativ:
1. Ha kvar denna blogg men radera alla röriga inlägg.
2. Skapa en ny, men länka härifrån.

Jag har inte kommit fram till vad som är bäst egentligen, spontant så känner jag att skapa en ny i samband med nästa IVF...men jag är nöjd med bloggadressen så jag velar verkligen.
Hur skulle ni ha gjort?
UPPDATERING 110302:
Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra, men efter lite prat här hemma så lutar det åt ett håll. Men har inte bestämt mig ännu. Om inte annat så kommer ni märka det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar