lördag 26 mars 2011

Funderingar

Igår kände jag mig så hopplös över att jag sedan min upptrappning inte skött mig med maten. Träningen har gått jättebra, men maten är bara sk-t!! Jag kan verkligen inte förstå vad det är som gör det så svårt.

Men svårt är det!! Försöker hitta motivation och strategi över hur jag ska lyckad med att gå ner de kilon jag gått upp sedan upptrappningen. Nu är det ca 24 dagar kvar till jag börjar med sprutorna, så kan man kanske även köra på färre kalorier under de 10-14 dagarna man kör sprutorna och då är vi uppe i ca 34-38 dagar. På dessa dagar borde man gå ner något.

Jag tror det blir lättast att ta små, små etapper åt gången. Att tänka fram till sommaren finns inte för mig just nu eftersom det känns som jag har mycket innan som jag ska övervinna som typ IVF, C-uppsatsskrivning, fortsätta träna samt börja med löpning etc.

Min lunch idag:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar