fredag 8 april 2011

Akupunktur nr 6

Igår var jag på mitt 6:e besök hos min kina dam, hon är så grym och så mån om att det ska gå vägen för oss. Jag mår så bra av att gå hos henne. Hon berättade att det bl a är viktigt att jag kommer på två täta besök efter äggplock, ena besöket skulle jag till och med få gratis. Det är rätt intressant, för jag har läst artikel om att det är gynsammt att efter äggplock få nålar då det håller en lugn samt rensar ut gifterna i kroppen efter ägglossningssprutan (som är ett gift för embryot). Hon såg även att jag har inga blockeringar och att jag har alla chanser att bli gravid, vi ska bara ha tur att rätta spermien befruktar äggen. Det är just det som är problemet i vårt problem att få barn, att det inte finns så många spermier fria från makens translokation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar