söndag 1 maj 2011

Jobbig väntan

Gårdagen var ett helvete, det var i försig väntat att det skulle vara jobbigt. Men man glömmer HUR jobbigt det är med denna väntan och ovisshet.

Mobilen har väl ringt vid 5-6 gånger idag och varje gång har jag hoppat lika högt av ren och skär rädsla att det är kliniken som vill meddela tråkigheter.

Än så länge har de inte ringt, så nu kan vi koppla av....iallafall till imorgon bitti då embrylogerna jobbar igen. Så vi slappnar nog inte av förrän minst ett embryo befinner sig i min livmoder imorgon kl:11.35.

För att få tiden att gå idag bad jag maken hitta på nåt roligt för mig, så det bar iväg för att kolla på en tomt som våra vänner köpt samt lite fika hos svågern med familj. Dagen har gått fort och det är räddningen.

Imorgon börjar rädslan igen att de ska ringa, men varför egentligen för jag kan inte göra ett skit åt situationen än att be till högre makter.

Till lunch åt vi det dom bilden visar....och just nu känns min mage lika svullen som pizzan ser ut:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Hmm, förvirrade jag trodde att du skulle få tillbaka dem idag...vet inte vad det var som fick mig att tro det...

    Hoppas iallafall att dt går bra imorgon.
    Jag håller med dig , varför gå och oroa sig för någonting man inte kan rå över...?
    Det kommer gå bra!

    Ha en fin kväll.
    Kramar/
    L.T

    SvaraRadera