fredag 17 juni 2011

Medicin hämtad

Det blev inte maken som fick åka till apoteket för att hämta ut all IVF medicin, det gjorde jag och skruttis. Jag hade missat att ge maken fullmakt för att kunna hämta ut i mitt namn.


Men det gjorde inte så mycket, då hann vi med andra ärenden "på stan". Bland annat lånade jag boken "The secret -hemligheten" på bibblan som jag hört ska vara så bra, sen passade jag på att reservera den nya boken "The secret -kraften" som är en efterföljare.


Ja, nu är det väl bara att vänta tills IVF proceduren är igång om lite mindre än 2 månader. Jag minns inte, men jag tror inte att maken vet om det riktigt ännu, eller så gör han det. Jag vet faktiskt inte vad vårt "gemensamma" sista bud var.


Det är ju så att jag ändrar mig hela tiden, så detta "bud" kanske inte är det sista. För ena stunden så vill jag köra igång igår och andra sekunden så vill jag vänta flera år, men det är typiskt mig i ett nötskal. Så därför avvaktar jag att säga vad jag vill tills jag själv är säker, för maken får väl psykbryt annars.


Men för denna stund så är det mindre än 2 månader kvar,

men om en vecka kan det ha ändrats:)


Kram till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar