fredag 25 november 2011

Gulp

Sitter på tåget, är på väg in till huvudstaden genom jobbet. Väskan är proppad med frukt och hundbajspåsar. Allt för att mota illamåendet vid grind, men det fungerar inte. Jag ber till högre makter att jag inte tvingas kräkas offentligt idag.

Igårkväll när vi låg i sängen och prata fick jag "psykbryt" och tårarna sprutade. Jag mår väldigt dåligt men försöker inte klaga och här på bloggen ventilerar jag mest. Jag är väldigt tacksam men igår brast det, jag orkade inte hålla minen uppe. Det är fruktansvärt att må illa, för att maken skulle förstå ville jag att han skulle jämföra det med magsjuka med "enbart" kräkningar.

Igår skulle det bli tacos, men hoppas på det idag istället. Får nog flirta med maken lite om inte han skulle vilja steka till köttfärsen, fixar inte stekoset just nu.

Nu är det bara 6 dagar kvar till ultraljudet!

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar