lördag 17 december 2011

V. 10+3 -magbilder

Min mage har växt en del trots att jag bara befinner mig i v. 10+3. Kanske det beror på att jag redan har fött en gång, eller att jag har en benägenhet att få stor mage (vilket jag fick med skruttis) eller att jag helt enkelt har en del hull.

Även ifall jag har en del "späck" på magen så är det något inifrån som trycker på. Idag är det första magbilder, skulle varit roligt att tagit några tidigare för att jämföra. Då jag har varit utslagen både fysiskt och psykiskt så har jag totalt tappat det där med att ta kort. Kanske jag har andra bilder som jag kan leta fram som jag har innan jag blev gravid.

Gick loss med mobilkameran i morse, se nedan.

Såhär stor är min livmoder nu:



Jag håller in magen, men den vill inte in:



Avslappnat tillstånd:



En påklädd mage i mammabyxor (de bästa jag har just nu):



Jag har funderat på att lägga magbilderna i en flik här på bloggen så får man själv välja att gå in och titta. Men kommit fram till att i sådant fall så kommer det troligen inga bilder eftersom jag alltid bloggar från min Iphone och ifrån den så kan jag inte välja att lägga in dem i en flik. Så jag ber i förhand om ursäkt ifall det är jobbigt att se, för det kunde jag själv ibland tycka om man precis hade misslyckats med en behandling.

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar