söndag 1 januari 2012

Nyårsafton

En perfekt start på ett förhoppningsvis underbart år 2012.

Vi hade en lugn och mysig kväll. Fast vid niotiden blev granndottern magsjuk så hon och fru L gick hem. Jag och skruttis tittade på film medan grabbarna snicksnacka på nedervåningen. Jag slumrade in redan efter 5 min och blev väckt tio minuter innan tolvslaget. Det passade mig alldeles utmärkt!

Ute i kylan träffade vi på alla andra underbara grannar, det var verkligen roligt att träffa alla. När alla otroliga fyrverkerier var avslutade så följde maken oss hem, när vi var installerade hemma gick han över till de andra familjerna och hans kväll bjöd på öl och utomhusbad.

Det var en underbar känsla att stå där med alla som hade starkdryck i sina glas och själv stod jag där och ruvade på en skatt i magen -magisk upplevelse!

Vår middag:






Lyckades fånga några av alla fyrverkerier:









Huset på "höjden" till vänster....där bor vi:)


Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar