lördag 7 januari 2012

Vecka 13+3 och illamående

Ligger i sängen efter besök med ulrik. Det tar på krafterna att kräkas och idag är en sådan där konstig dag med mkt illamående och huvudvärk. Jag lyckades iallafall sitta upp och vara trevlig när svåger med fru och dotter kom på lunch. Jag har även fått lite rensat på kontoret, dock är det mycket kvar:) Sen är det en så himla irriterande sak. Tomten kom ju med ny dator till oss, nu när vi har installerat den så är den jätte högljudd. Som att fläkten bara kör på, supersur är jag på den. Var inne på expert och de ville att vi ska lämna in den så de får kolla. Datorer och bilar ska bara fungera! Nä, nu är det dags för favorit serien=solsidan


Jo, vet ni......igår köpte jag min dröm. En Canon systemkamera. Har längtat efter en sådan i över fem år. Igår slog vi till med både kamera och blixt. Det blev en dyr historia men jag är så lycklig....lika lycklig över den lille som lever i magen. Då förstår ni säkert:)





-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar