onsdag 11 januari 2012

Vecka 14+0 och sammandragningar

För er som inte orkar med gnäll och självömkan kan sluta läsa här. Jag är så emotionellt störd just nu. Gråter för allt. Fick psykbryt i morse igen och föll i gråt i makens trygga famn. Det har blivit för mycket för mig nu. Jag kräker upp maten jag äter, huvudvärken bultar, sammandragningar "från hell" och foglossningen har kommit tillbaka. Tror jag har vätskebrist för jag kan inte koncentrera mig och gör konstiga saker hela tiden. Problem med vår nya dator påverkar mig hårt, förstår inte varför då jag kan ta sådant rätt bra annars. Det positiva är att jag har bokat tid hos sjukgymnasten för foglossningen. Jag har lämnat urinprov till BM för att utesluta urinvägsinfektion. Jag har flex som jag har tagit ut en timme idag. Och imorgon ska jag och maken på bio (Hamilton)....något roligt i allt för mig elände. Jag försöker tänka på den lille i magen men det är svårt...är så rädd att vi inte kommer få uppleva en livs levande bebis igen. Nä, det här är inge bra dag! -Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar