lördag 18 februari 2012

Helg i Sthlm

Är med syster på hotellet i huvudstaden. Ikväll blir det Dirty Dancing...ska bli kanoners. Men först middag på hotellet.

Vi var förbi BRIO butiken, blev besviken. Hade velat haft fler färger på barnvagnarna, men de olika modellerna med olika chassit fanns. Tycker ju den olivgröna, bruna eller svarta är så fina. Hoppas älskling tycker samma sak:)

Jag har en ide...men vill kolla med älskling först. Förhoppningsvis kan jag få ett bra pris oxå, vilket inte är fel då det inte bara är barnvagn som kostar pengar till den lille.

Ha, ha....jag har köpt första grejen till bebisen. En bebisfilt, så SÖT! Kunde inte motstå.....

Helst vill jag ha liggdel och en sittdel, dock fanns inte den i mina favvofärgen (på bilden är det kombi varianten (Happy)):





-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar