måndag 20 februari 2012

IKEA

Idag blev det som sagt ett besök på Ikea för att titta på barnsäng och skötbord. Vi (läs jag) har kommit fram till att det blir troligen inte grejjer därifrån, i sådant fall en spjälsäng. Men de flesta skötborden som vi föll för var så himla rangliga och vi är van vid bastant och rejält sådant.

Nackdelen är då att priset springer oftast iväg....så det får bli en avvägning. Skönt iallafall att det är rätt lång tid kvar...så vi har "all" tid på oss att leta vidare.

Denna tyckte jag var okej, MEN det högsta sängläget man kunde få tyckte jag var för lågt:




Är lite petig, men det blir ju sista barnet för oss och jag vill ha saker som känns bra in i själen.

Usch...nu sitter jag här i husets tystnad. Kan inte sova så jag gick ner i köket och surpla i mig lite yoghurt. Inte ens katten är pigg nog att hålla mig sällskap. Jag tycker det är så jobbigt med dessa sömnlösa nätter och vet inte hur jag ska lyckad få en hel natts sömn.

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar