fredag 24 februari 2012

Mvc besök...

...igår var jag och älskling hos vår BM. Vi fick höra hjärtat...vi fick höra underbara hjärtslag på 148 slag/minut.

Annars var det allmänt prat om hur läget är just nu. Det var skönt att få höra hur älskling tycker att det känns. Han är verkligen ett stort stöd för mig och jag älskar honom så mycket. Jag är verkligen lyckligt lottad!

Lämnade även blod...mitt järnvärde låg på 120. Vilket kan vara helt okej, eftersom jag troligen har vätskebrist så är siffran egentligen lägre vilket innebär att jag skulle börja med järntabletter. Jag har haft dubbla hjärtslag (i praktiken innebär det att mitt hjärta kan hoppa över ett slag då och då) och tydligen kan man få det av järnbrist.

Jag är RhD Negativ vilket innebär att jag ska få ta en spruta i v. 29. Fick även med mig moderskapsintyg som jag ska skicka in till Försäkringskassan. Dock står det fel på en dag få vår MVC missat att det är skottår. Ska leta fram paprena från vårt riktade ultraljud, där framgår det rätta datumet=10 juli 2012.

Jag=RhD negativ



Bf=ska vara 2012-07-10



Mina tidigare graviditeter:



Ha en skön fredag!!

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar