onsdag 21 mars 2012

V 24+0 och uppdatering

Skrev långt inlägg igår som sen försvann....så istället för att skriva om det så gick jag och sov.

Var ju både hos BM och läkaren igår. Sjukskrivningen blev förlängd. Jag har gått upp 6 kg sen inskrivning, magen växte på bra och hjärtljuden var 160 slag/minut. Remiss är skriven för att skriva ett förlossningsavtal och jag ska tas upp i grupp gällande anknytningen till barnet. Föräldragrupp startar i maj och idag var jag och lämna sju rör blod (blodkroppar, sköldkörteln, levern och annat som jag inte kommer ihåg i skrivandets stund).

Har precis varit hos sjukgymnasten och ska till kuratorn på em. Ikväll ska vi till det sjukhus vi vill föda för info/uppvisning.

Igår beställdes nya babyskyddet och imorgon får det bli en vilodag.

Det var allt för mig....jo, jag vill även TACKA för kommentarerna jag får av er!! Själv är jag urdålig just nu på att kommentera....men orken finns inte just nu.

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar