måndag 23 april 2012

V. 28 + 5 med lite till trädgårdssnack...

Oj, tiden springer verkligen iväg. Imorgon är det dags att ta min spruta för att jag har blodgrupp O negativ och den lille i magen är "positiv". Har inte riktigt förstått anledningen till sprutan, men känner att det har dem koll på. Jag ska passa på att lämna lite matlådor till syster och få kika på de små samtidigt.

Igår, som sagt grävde vi för buskar. Återanvändning av "tidigare material" som redan fanns på tomten. Det är bra för det är så mycket andra utgifter på denna tomt just nu. Vi kollade lite igår och kom fram till att vi skulle behöva köpa åtta träd, en buske och lite vintergröna barrbuskar/träd. Troligtvis blir detta till hösten. Sen vill jag dekorera trädäcket också....men den stora utgiften är ändå allt arbete vi köpt in.

Thujor vi haft på tomten som vi grävde ner igår

Återanvända buskar som skiljer rondellen från gågången upp mot huset.




-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar