tisdag 24 april 2012

V 28+6 och spruta

Tidigare var jag hos syster och små tjejerna. Jag fick se hur den "stora" öppnade ögonen och flängde runt med armen - det var så gripande så självklart började jag att böla. Det var ett stort ögonblick. Annars satt vi mest och pratade, vilken situation de befinner sig i. Helt galet och jag tror det är väldigt svårt för de som inte är drabbade att verkligen förstå vad dessa föräldrar går igenom.

Efter besöket så var det dags för sprutan....det gick bra fram till att hon satte sprutan i fläsket. Då började jag grina, hon visste redan att jag var rädd för sprutor så hon tog det väldigt försiktigt och pedagogiskt. Hon sa att jag var väldigt spänd i skinnet...antagligen all vätska jag har i kroppen.

Nu ska jag åka och äta lunch innan hemfärd, är så väldigt hungrig.

Min outfit idag:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar