fredag 27 april 2012

V 29+2 och sorg

I natt somnade bästa kompis pappa in. Det har varit en tung dag och många tårar, det finns inte ord hur ont det gör. Jag tänker på dem hela tiden, det kommer vara jobbigt en lång tid för dem och jag önskar det vore ogjort. Cancer är verkligen inte en sjukdom jag tycker om.

Trots att jag kännt mig som en zombi idag så fick Familjen iallafall med mig till simhallen i eftermiddags. Jag badade inte, då jag får sån klåda av vattnet. Men jag vet inte vad som är bäst, det var fruktansvärt varmt uppe på land trots att jag bara hade en klänning på mig. På den en och en halv timme som jag satt där så svullnade hela jag upp, i vätska. Antagligen var det pga värmen, så jag var tvungen att gå ut före dem i en halvtimme. Jag kan bara föreställa mig hur det kommer bli när värmen kommer till oss. Men kul hade dem.

I morse var jag även på ett besök hos frisören, som på min begäran gjorde en inbakad fläta i luggen:) Hon är så duktig min frisör, har gått hos henne ett par år nu. Hon är jämngammal med min mellansyster så det blev en del prat om hennes små tjejer på sjukhuset. Jag hoppas på att kunna hinna dit en omgång till innan förlossningen, vilket lär bli i slutet av juni.
I simhallen idag:


Efter frisör besöket idag:

Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar