måndag 28 maj 2012

V. 33+5

Äntligen har vi hittat utemöbler (kort kommer troligen inom kort)...men det tog två hela dagar i bilen:). Ändå blev det inte helt perfekt, bra blev det men inte min dröm. Jag hade velat haft en annan färg än svart och hörnan (som är under plasttak) hade gärna kunnat få vara en meter större åt varje håll. Det blev en jättemysig hörna, men kommer bli bättre när tyger kommer upp. Så betyget blir 4 av 5 just nu.
Vi behöver flera möbler, men det får vi ta sen...till hösten kanske man hittar något på rean för det är ju inte billigt om man ska ha schyssta utemöbler.
Personligen tycker jag det är skönt när inte solen skiner allt för mycket idag, dock har vi det rätt kvavt här. En skvätt regn skulle passa fint, då vi vattnar och vattnar vår gräsmatta....säkerligen 3 timmar varje kväll. Men jäklar vad grön den redan börjar bli:)
Den här veckan har jag inbokade saker här och där. Det blir både sjukgymnast, föräldraträff på MVC, jag ska till ett medium där väntetiden varit över 1 år, årsstämma för samfälligheten vi bor i, begravning och marknad samt en inredningsbutik som bara har öppet någon gång per månad. Däremellan blir det nog en hel del vila. Men jag måste nog få säga att jag mår rätt bra i kroppen, bäckenet krånglar och ryggen gör ont....ha,ha,......mina svullna ben och fötter ska vi inte prata om. Men annars så känner jag mig fräsch och inte alls som förut.  

Bjuder på en dagsfärsk bild:



Som ni märker börjar kläderna bli lite mindre, linnet täcker inte magen längre.

-



Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar