lördag 9 juni 2012

V 35+3 och sammandragningar/förvärkar

Oh...så ynklig jag känner mig. Sammandragningarna sitter i och vill inte ge efter, jag är inne på tredje dagen nu. Istället för att få panik så övar jag på att andas....sådär ni vet som man ska göra vid förlossningen och det hjälper en hel del.

Vi har planerat att åka iväg och kolla på träd till trädgården och sedan till ett par vänner för att se hur det går med deras husbygge. Att jag har täta sammandragningar är inget jag säger till älskling förrän efter vi åkt, annars vill han stanna hemma för säkerhets skull. Men jag känner mig lugn, att det är en förberedelse om vad som komma skall om några veckor. Men när det är som värst så måste jag nog medge att det är läskigt.

Favorit i repris.....jag har visat kortet tidigare från vår trädgård, men gör det igen. Igår köpte vi en minipool till skruttis och mina svullna ben och fötter. Kortet påminner om hur härligt det faktiskt är med sommar (fast hösten är ändå min favvo):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar